Набрав чинності Порядок оформлення і подання скарг платниками податків.
З 05.02.2014р. набрав чинності Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.12.2013р. №848 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.01.2014р. за №99/24876.
Даним порядком визначено процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів доходів і зборів під час адміністративного оскарження.
Необхідно врахувати, що цей Порядок не застосовується при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.
Строки подання скарг платниками не змінилися, а саме:
- на рішення органів доходів і зборів скарга подається до органу доходів і зборів вищого рівня(ГУ Міндоходів) - протягом десяти календарних днів після отримання такого рішення, а на рішення ГУ Міндоходів - до Міністерства доходів і зборів України - протягом десяти днів після отримання рішення про результати розгляд скарги.
Дещо змінились вимоги до оформлення скарги.
Так, скарга повинна подаватись в письмовій формі та має включати таку інформацію:
- найменування платника податку, його місцезнаходження, податкова адреса для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові та місце проживання для фізичної особи - платника податків;
- найменування органу доходів і зборів, яким прийнято оскаржуване рішення, дата і номер, назва та сума податку, збору та/або штрафної (фінансової) санкції;
підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені органом доходів і зборів неправильно чи не встановлені взагалі;
- обґрунтування незгоди платника податків із рішенням органу доходів і зборів з посиланням на норми законодавства;
- суть вимог та клопотань платника податку;
- відомості про повідомлення чи неповідомлення відповідного органу доходів і зборів про подання скарги до органу доходів і зборів вищого рівня;
- відомості про подання чи неподання позовної заяви про оскарження рішення органу доходів і зборів до суду;
- адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
- перелік документів, які додаються до скарги.
Порядком також змінено вимоги щодо підпису скарги. Так, скарга повинна підписуватись особою, яка її подає, або її представником, уповноваженим на підписання скарги. Якщо скарга підписується представником платника податків, до неї долучається оригінал або належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства.
Скарга може подаватись платником податку особисто або через свого представника чи надсилатись поштою (поштовим відправленням з рекомендованим повідомленням про вручення та описом вкладення).
<
...
Читати далі »